Často kladené otázky

Jak si mohu objednat zboží na stránce Otehotneni.cz?

Zboží si můžete objednat telefonicky na čísle 777 092 094, emailem info@otehotneni.cz nebo nákupem na internetovém obchodě. Některé produkty jako například KIWU WUKI  dodáváme i do lékáren.

Jak zasíláte zboží?

Zboží zasíláme Českou poštou, kurýrem GLS, nebo Zásilkovnou. 

Jak vysoké je poštovní?

Více informací o poštovních poplatcích najdete v sekci způsoby dopravy a platby.

Posíláte i do zahraničí?

Samozřejmě. Posíláme do celé EU i do celého světa. Je to jen otázka způsobu dopravy a platby, tedy i peněz.


Cena přepravy pro zásilky v rámci EU: 249,- Kč (pro zahraniční zásilky je možnost zaslání na dobírku jen do Rakouska, Maďarska, Německa, Polska a na Slovensko) Pro ostatní země je nutná platba předem.

Zahraniční zásilky mimo EU: 499,- Kč (tyto zásilky zasíláme pouze při platbě předem)

Jaká je dodací lhůta zboží?

Zboží objednané do 11:00 balíme a zasíláme ještě týž den. Objednávky přijaté po 11:00 zasíláme následující pracovní den. V závislosti na Vámi zvoleného způsobu dodání a způsobu platby je dodací lhůta od 24 hodin do pěti pracovních dnů. Při zásilkách v rámci EU 5 až 7 dní. Při zásilkách mimo EU 7-10 dní.

Při platbě bankovním převodem trvá samotný převod jeden až dva pracovní dny. Tento čas je třeba připočíst k dodací době, protože zboží posíláme po připsání částky na náš účet.

Při platbě na dobírku posíláme zboží ihned.

V případě že objednané zboží nemáme na skladě, kontaktujeme Vás a dohodneme se na termínu dodání.

Jsou zásilky posílané v diskrétním balení?

Všechny zásilky posíláme v diskrétním balení, kde je jako odesílatel uveden název naší firmy - QP Coms, s.r.o. Jsme provozovateli několika eshopů zaměřených na zdraví, proto se obsah zásilky nedá dohledat ani podle jména naší společnosti. Dodání zboží je tedy absolutně anonymní.

Jaké možnosti platby poskytujete ve Vašem obchodě?

  • platba na dobírku - za zboží zaplatíte kurýrovi, na poště, nebo na odběrném místě při převzetí zboží
  • platba převodem na účet 2600756468/2010 - účet vedený ve FIO Bance.
    IBAN: CZ3020100000002600756468        
    BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
  • platebním systémem PayPal nebo platební kartou prostřednictvím tohoto systému
  • platba na fakturu (splatnost) v případě spolupráce s podnikatelskými subjekty.

Na koho se mohu obrátit, pokud mám otázky na nějaký produkt?

Všechny důležité informace jsou uvedeny v textech u jednotlivých produktů a celé texty uvidíte po otevření daného produktu. Pokud jste v tomto textu nenašli odpověď na Vaši otázku, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře, mailem nebo telefonicky na číslech uvedených v sekci kontakty.

Jsou produkty prodávané na Vašem eshopu bezpečné?

Všechny produkty, které najdete na našich stránkách jsou vyrobeny podle nejpřísnějších kritérií a standardů. Produkty nakupujeme přímo od výrobců v EU. Všechny výrobky jsou certifikovány a schváleny Státním úřadem pro Kontrolu Léčiv (SÚKL) nebo Úřadem Veřejného zdravotnictví ČR (ÚVZSR), jakož i dalšími evropskými autoritami pro kontrolu léčiv a zdravotnických prostředků.

Jak mohu zrušit svou objednávku?

Objednávku můžete zrušit emailem na info@otehotneni.cz, telefonicky nebo formou SMS na čísle 777 092 094. V případě platby předem Vám peníze vrátíme do 7 dnů od zrušení již zaplacené objednávky.

Dostala jsem poškozený nebo vadný produkt, jak mám postupovat?

Předem se za takovou skutečnost omlouváme. V tomto případě, prosím, postupujte přesně podle Všeobecných obchodních podmínek uvedených na naší stránce. Určitě nás kontaktujte a my okamžitě vyřešíme situaci k Vaší spokojenosti. Bližší informace naleznete v sekci reklamační rád