Balení a zasílání

Za jak dlouho odešleme objednané zboží


Pokud máme objednané zboží na skladě, expedujeme zboží v případě obdržení objednávky do 11:00 hod. ve stejný den. V případě víkendu expedujeme tovar první pracovní den po víkendu.

O stavu Vaší objednávky Vás informujeme prostřednictvím emailu. Pokud dostanete email s textem: "Stav vaší objednávky: expedována, zásilku můžete očekávat o 1-3 pracovní dny v závislosti na Vámi zvoleného způsobu přepravy.

Pokud zásilka v této době nedorazí, informujte se na Vaší poště (stává se, že oznamovací lístek se "ztratí") v případě přepravy kurýrem, kontaktujte prosim Vaši pobočku kuriérksej služby GLS (kontakt najdete po kliknutí SEM). Připravte si sledovací číslo zásilky.

Pokud je třeba zboží objednat od výrobce, objednávku vyřizujeme do 7-8 pracovních dnů. V případě prodloužení této doby nebo změny v objednávce Vás budeme informovat emailem nebo telefonicky.

Může se stát, že notifikační email o potvrzení nebo oznámení stavu objednávky k Vám nedorazí z důvodu nastavení filtru spamu u Vašeho poskytovatele emailu. V takovém případě doporučujeme ověřit si stav telefonicky na čísle 777 092 094 nebo emailem na adrese info@otehotneni.cz

V případě zásilek do zahraničí nás prosím kontaktujte na čísle 777 092 094 nebo emailem na info@otehotneni.cz 

 

 Diskrétní balení
Chceme, abyste věděli, že vaše soukromí je pro nás důležité.


diskretni-baleni-zasilek

Všechny zásilky posíláme  v diskrétním balení kde je jako odesílatel uveden název naší firmy - QP Coms, s.r.o

Jsme provozovateli několika eshopů zaměřených na zdraví, proto se obsah zásilky nedá dohledat ani podle jména naší společnosti. 

Dodání zboží je tedy absolutně anonymní.